Prodajno-izložbeno kreativno druženje

Prodajno-izložbeno kreativno druženje
Kako je bilo na 1. i 2. prodajnom okupljanju...

nedjelja, 15. travnja 2012.

Čarolije mojih prijatelja... 2.dio


   
    LOLY TE VOLI...........A I SVI VOLE NJIH!
     by Antonija Martinović




  

      Jana Bruna, Seby, Maya....smeđuše, crnke, plavuše, šarene i vesele .....frendice??
 Ma ne...  One su "samo" prekrasne i preslatke male lutkice u obliku broševa, privjesaka, magnetića...ali... sa osobnošću i stilom! 
  Kada bi našu kreativku i "mamu" Lolyca pitali da Vam kaže nešto o sebi, ona bi odgovorila vrlo skromno.  čak mi se čini i pomalo sramežljivo.. :-)  Međutim, Antonija, kreatorica i kreativka, svojom je maštom izazvala mnoge da se zaljube u njenje malene Lolyce, preslatke lutkice izrađene od Fimo mase sa raznim dekorativnim dodacima u obliku broševa privjesaka i magneta, koje su joj poput dječice-svaka ima svoje ime.. U svakoj od njih vidi se ljubav koju Antonija umjesi u svaki komadić Fima..  Svaka ima svoj stil i karakter i ljudi ih jednostavno obožavaju.. No dobro, žene, djevojke, djevojćice. :-)
    Tako sam se i ja zaljubila, no doduše, svoju Lolycu još uvijek nemam.. Jednostavno se teško odlučiti koju udomiti... Pogledajte i sami, pa recite da nije tako???  :-)))
    Danas sam zato odlučila napisati nekoliko redaka upravo o Antoniji, koju sam doživjela kao vrlo duhovitu, smirenu i nadasve nadarenu osobu. A evo što je Antonija (skromno) rekla sama o sebi:

  "Zovem se Antonija Martinović, imama 30 god i po struci sam  grafička dizajnerica iz Zagreba.
Inače se bavim oduvijek nekim kreativnim radom, nakit, pisanice, božićne kuglice, decoupage...
LoLyce su moj prvi dodir sa fimom. Zamislila sam ih kao male preslatke lutkice, prvo su ih nosile moje 3 sestre, i ubrzo se to proširilo
Izrađujem ih kao broševe, privjeske, magnetiće...
Koristim fimo masu, akrilne boje, svilene vrpce, ljepilo, vruću plastiku, kožu..."

        Stvarno je skromna, zar ne?  A nema razloga biti, jer o našoj Antoniji i novine pišu...  :-))



      S obzirom da slika govori tisuću riječi, pogledajte samo neke od Lolyca koje je osmislila naša Antonija i pronađite svoju omiljenu-ako vam pođe za rukom odlučiti se samo za jednu.. Meni nije.. :-)




   A za sve dodatne informacije i narudžbe, te praćenje daljnjeg rada naše vrijedne Antonije, možete se obratiti na sljedeće linkove i adrese:

Do sljedećih čarolija pozdravlja Vas Vaša  HobbyEla! :-)

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...