Prodajno-izložbeno kreativno druženje

Prodajno-izložbeno kreativno druženje
Kako je bilo na 1. i 2. prodajnom okupljanju...

petak, 17. veljače 2012.

"Došlo" mi da Vam kažem... :-)

             
   Ah...  Život je lijep..Uspjeh je lijep... To sigurno najbolje znaju one koje nikada ne odustaju... Ponekad razmišljam o tome kako treba iskoristiti sve DOBRE prilike koje nam se u životu pruže, jer nitko ne zna koliko dobrih prilika će ustvari imati...Svaka može biti upravo ona zadnja.. Najčešće odustajemo od ideja i odbacujemo mogućnosti upravo iz straha od neuspjeha.. Tako nam se kraj avanture desi i prije nego je avantura uopće počela.. Kako uopće prepoznati PRAVU i DOBRU priliku?
      Eh... Dobra prilika  vam je ona prilika u kojoj vam se smiješi ostvarenje nekih (ili svih, ajde dobro, možda bar veliki dio...)vaših maštanja, razmišljanja i želja koje biste voljeli "imati" u svom životu.. Budite kreativne i prilika će opet stvoriti neku novu priliku.... 
   Ovoga puta, ja sam odlučila pružiti sama sebi priliku i prihvatila jedan genijalan prijedlog. Zahvalna sam sama sebi na tome, jer sam si pružila priliku - imati priliku. I što je najvažnije, to me čini sretnom..

  Zašto vam pišem sve ovo? Zato jer smo sve mi ponekad preusmjerene na obične dnevne stvari i obaveze koje imamo i uvijek mislimo na druge više nego na sebe same, ali ni ljudi oko nas neće biti sretni i zadovoljni ako smo mi nezadovoljne i neispunjene...  Zato, drage moje...Hrabro naprijed, osvrnite se oko sebe i odmah uočite svoju priliku, uhvatite je čvrsto i ne puštajte, sve dok vas ne odvede tamo gdje ste željele biti...Prepustite se i uspjet ćete... I za kraj ne zaboravite naći svoje mjesto ispod duge, budite sretne i živite sa (mudrom) izrekom Zig Ziglara:
          
    USPJEŠNI SU ONI KOJI ČINE ONO ŠTO NEUSPJEŠNI IZBJEGAVAJU !

 Vaša HobbyEla

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...