Prodajno-izložbeno kreativno druženje

Prodajno-izložbeno kreativno druženje
Kako je bilo na 1. i 2. prodajnom okupljanju...

utorak, 14. veljače 2012.

SAJMOVI NAŠI....NESVAKIDAŠNJI....

Danas sam odlučila ponovno aktivirati svoj blog... Nije me bilo dugo, dugo.... Od kada sam ugasila svoju web stranicu, obrisala postove na ovom blogu i stavila net u drugi plan, nisam ni slova napisala....
Zašto se vraćam? Vidim da sam nekima falila, ali nije to baš osnovni razlog... Tko me "falio" znao je gdje će me naći. Jednostavno, ne mogu više gledati kako se naši kreativci muče i trude postići nešto od svog hobby-a, u koji ulažu puno svoga vremena, truda i prije svega ljubavi, a koji im je sticajem okolnosti i situacije u našoj svakodnevici postao i osnovni (i nekima jedini) izvor zarade.Jednostavno se ne snalaze ni kada im je prilika ponuđena...
Prošle subote, 11.02.2012. održana su čak dva sajma, na dvije lokacije, gdje su, vrijedne i nadarene ruke kreativki i kreativaca imale priliku pokazati svoj rad i zaraditi poneku Kunu, osnovnu ili dodatnu... Međutim... Glavni problem se javlja u organizaciji sajma i raznolikom doživljaju istog; što bi sajam trebao biti i kako bi sajam trebao izgledati?
     Od stolova, pozicije istih, do rasvjete i posjećenosti... Sve su to problemi s kojima se susreću i organizatori i izlagači, ali i sami posjetitelji.I svi su se uredno razišli u razmišljanjima, dojmovima i iskustvima. Čitajuči komentare po raznim grupama i forumima, shvatila sam da niti jedni niti drugi nisu baš upućeni u cijelu priču, jer su organizatori očito imali puno propusta u dogovaranju i organiziranju sajma, a sami izlagači se jednostavno ne znaju adekvatno pripremiti za sajmove i očekuju kako će doći, izložiti svoje rukotvorine i svi će oduševljeno vrisnuti od sreće....
     E drage moje, nije to tako jednostavno kako se čini, a ovo govorim i samim kupcima/posjetiteljima, jer i njima je dobro znati koliko je truda, rada, sati i neprospavanih noći izloženo na tim stolovima..
Pitate se tko sam ja i kako ću vam pomoći? Tko sam, možete pročitati i u mom profilu, obična žena i majka, a pomoći ću vam sigurno, jer ću vas samo podsjetiti ono što već i same znate, ali jednostavno se zaboravi u cijeloj strci, zbrci i jurnjavi, uzbuĎenju ili ćemu već.. Moji savjeti su prije svega dobronamjerni, ne kritički i nebi bilo loše kad bi si barem dio toga stavili na papir, baš poput popisa namirnica za dućan.. :-)
Vjerujem da većina vas sada misli o čemu ova priča, pa ja sam iskusni "sajmer", nema toga na što nisam pripremljen/a, znam sve tajne i začkuljice... OK, OK.... Imate pravo... Ali oni koji ipak misle da bi mogli ponešto dodati svojim pripremama za sajmove, neka ostanu uz mene na blogu, jer već u sljedećem blogu otkriti ću vam tajne "sajmištarenja".... Zlata i živaca vrijedne, vjerujte mi na riječ....za sada. :-) I da!       Zaboravite danas malo posao i uživajte sa svojim voljenima-
SRETNO VAM VALENTINOVO želi jedna antivalentina... :-))

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...