Prodajno-izložbeno kreativno druženje

Prodajno-izložbeno kreativno druženje
Kako je bilo na 1. i 2. prodajnom okupljanju...

subota, 17. ožujka 2012.

THINGS TO DO.... again and again and again......

Ovu sam pjesmicu napisala još prošle godine, ali se savršeno uklapa i u današnji dan, pa ću je podijeliti sa vama... Ah... Ma, koga ja zavaravam... Uklapa se u SVAKI moj dan... haha



"THINGS TO DO......"

Biti će prekrasan dan,
rekli su jutros na vijestima,
dok su se moji najdraži spremali na put
k svojim radnim mjestima....

Ostala sam sama,
sa podugačkom listom "to do" stvari,
al nema šanse da mi jedan popis
ovaj lijepi dan pokvari.

Dok se kruhek "diže"
I ručak lagano krčka,
U vešmašinici mojoj
prva tura veša se brčka.

Prašina sa polica
Više mi ne predstavlja prijetnju,
Još sad samo moram usisavač povest u "šetnju".

Stakalca velika i mala
Na suncu se blistaju,
A i igračke sa svih strana
Polako na kompromis pristaju.

Kupaonica je mirisna
Stan polako već blista,
Polako se, ali sigurno smanjila
moja "things to do" lista.

Ugodan dan svima! :-D

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...